Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych zakupionych w gabinecie Yasumi Medestetic Legnica
1. Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem – bon o charakterze indywidualnym na
określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Gabinet – placówka YASUMI, w której zakupiony i realizowany jest Bon.
2. Bony podarunkowe zakupione w Gabinetach YASUMI podlegają wewnętrznemu regulaminowi gabinetu.
3. Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu Gabinetu, bądź osobiście w Gabinecie.
4. Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
5. Bon zakupiony ważny jest przez 6 miesięcy od momentu jego nabycia. Na prośbę Zamawiającego lub Obdarowanego ważność może być przedłużona.
6. Ze względu na indywidualny charakter bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
7. Realizacja bonu nie łączy się z promocjami i kuponami promocyjnymi dostępnymi w wybranym gabinecie YASUMI.
8. Bon nie może służyć jako forma zapłaty do zakupu innego bonu.
9. Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Gabinecie.
10.Bon zakupiony bezpośrednio w gabinecie można zrealizować wyłącznie w punkcie, w którym został zakupiony. Bon zakupiony w sklepie internetowym można zrealizować w wybranym salonie YASUMI w Polsce lub w sklepie internetowym YASUMI sklep.yasumi.pl (aby dokonać zakupu w sklepie, należy uprzednio zgłosić się do Centrali YASUMI, przesyłając zdjęcie bonu podarunkowego w celu wymiany vouchera na kod wartościowy – bony@yasumi.pl, tel. 62 501 38 70).
11. W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia zarezerwowanej wizyty minimum 48 godzin przed zaplanowanym terminem, z Bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku Bonu na konkretny zabieg Bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z Bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł). Nie stawienie się Obdarowanego na umówioną wizytę lub jego spóźnienie się dłuższe niż 15 min. powoduje utratę uprawnień do realizacji Bonu, bez prawa żądania zwrotu uiszczonej opłaty.
13. Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu.
14. Za ewentualne zaginięcie i uszkodzenie przesyłek kurierskich odpowiadają paczkomaty lub firma kurierska. W razie uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody podpisany przez pracownika firmy kurierskiej.
15. Ewentualne reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytej realizacji bonu, Klient lub Obdarowany zgłasza pisemnie do YASUMI Legnica drogą mailową na adres e-mail: legnica@yasumi.pl
16. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów w sklepie internetowym sklep.yasumi.pl. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
17. Ochrona danych osobowych:
• Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
• Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
• Administratorem danych osobowych jest YASUMI POLSKA Sp. z o.o., którego dane znajdują
się w zakładce „Informacja o sklepie” niniejszej strony internetowej.
• Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
• Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
• Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy
Regulamin nabywania zabiegów promocyjnych:
2. Promocję można wykorzystać wielokrotnie w czasie jej trwania.
3. Promocja nie łączy się z innymi dostępnymi w gabinecie, kuponami zniżkowymi, voucherami oraz Bonami Podarunkowymi.
4. Zakupione zabiegi nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
5. Zabiegi realizowane w ramach wykupionych promocji realizuje w całości nabywca pakietu. Nie ma możliwości wspólnego realizowania zabiegów w ramach pakietu.
- Yasumi Medestetic Legnica informuje o konieczności dokonania przedpłaty w wysokości 50% od minimalnej ceny za wybrane usługi w celu dokonania rezerwacji poprzez aplikację BOOKSY.
- Kwota wpłacanego zadatku (przedpłaty poprzez aplikację BOOKSY) odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Klient dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej.
- Zadatek (Przedpłata) BOOKSY jest bezzwrotny w całości (nie jest zwracany Klientowi/Klientce), jeśli Klient/Klientka nie poinformował/a Pracownika salonu o nieobecności (telefonicznie lub smsem pod nr telefonu 884744845) lub poinformuje o nieobecności po minionym terminie rezerwacji w terminie do 10 dni przed planowaną wizytą. Zadatek jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego klienta.
- Yasumi Legnica informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego zadatku na inną Klientkę/Klienta lub na inny termin usługi – wystarczy poinformować Pracownika salonu nie później niż 7 dni przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu zadatku na inną osobę (koleżanka, rodzina itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconego zadatku przez BOOKSY, wówczas zadatek nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty zadatku.
- Yasumi Legnica informuje, że w przypadku odwołania wizyty w terminie późniejszym niż 7 dni przed planowanym dniem wizyty (np. 5 lub 2 dni przed wizytą) 50% kwoty przedpłaty w formie zadatku BOOKSY jest bezzwrotne i stanowi rekompensatę za czas stracony przez pracownika. Druga połowa wpłaconego zadatku BOOKSY na prośbę Klienta lub Klientki może zostać przetransferowana na poczet usługi, która zostanie zaplanowana w innym, dogodnym dla obu stron, terminie.
- Wpłacony zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.